algeco sold out 2017

Cariere la Algeco Romania

Tip contract
Nedeterminat

Tipul ofertei
Full Time

Locatie
Bucuresti

Se raporteaza la
Branch Manager Bucuresti

Responsabilitati:
- Completeaza raportului zilnic
- Controleaza mișcările IN / OUT
- OUT - verificarea calității fiecarei unitati care paraseste depozitul
- Actualizarea cu acuratete a sistemului de gestiune
- Pregătirea documentelor de transport și remiterea acestora
- Gestionarea documentelor de transport
- Asigură că toate serviciile logistice sunt facturate clientilor
- Verifica starea flotei de containere
- Verifica dacă toate bunurile pentru proiecte de vânzări sunt comandate
- Verifica dacă datele de livrare sunt conform proiectului

Experienta si competente profesionale:
• Cunostinte foarte bune de gestiune a stocurilor;
• Experienta in activitati de logistica – minim 2 ani
• Experienta in gestiune si supervizare;
• Capacitate foarte buna de comunicare, atentie distributiva, rapiditate in executie;
• Capacitate de organizare si asimilare rapida a informatiilor;
• Persoana dinamica, analitica, organizata si responsabila;
• Cunostinte avansate de limba Engleza;
• Cunostite foarte bune de operare PC (Office - Excel la nivel avansat);

Studii superioare:
Diploma Facultate/echivalent.

Beneficii si Compensatii:
Se vor discuta la interviu.

Asteptam CV-ul tau la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Echipa Algeco Romania