Cariere la Algeco Romania

Tip contract
Determinat

Tipul ofertei
Full Time

Locatie
Bucuresti

Se raporteaza la
Branch Manager Bucuresti

Candidatul ideal:
- experiența in vânzări
- studii superioare, limba engleza nivel avansat
- capacitate de analiza, negociere si organizare
- atitudine proactiva, capacitate de comunicare cu clienții, de lucru in echipa
- cunoștințe operare PC: MS Office

Responsabilităţi:
- preia, rezolva/îndruma solicitările telefonice venite din partea clienților: cereri de oferta, mentenanta, alte probleme
- promovează produsele si serviciile companiei prin întocmirea de oferte de vânzare si închiriere
- gestionează si dezvolta portofoliului de clienți in conformitate cu politica de vânzări
- menține la zi informațiile din sistemul de gestiune clienți
- negociază si încheie contracte, contribuie la buna derulare a acestora
- stabilește termenii comerciali optimi in relația cu clienții, in conformitate cu politica firmei (preturi, discount-uri, termene de plata)
- realizează obiectivele de vânzare si închiriere stabilite, urmărește plăţile
- întocmește rapoarte de activitate
- raportează direct superiorului ierarhic

Oferta:
Pachet salarial motivant.
Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive.

Asteptam CV-ul tau la adresele  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. si Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

Echipa Algeco Romania