Junior Project Manager | ALGECO

Junior Project Manager

Mid-Level (2-5 Ani)

Full Time

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate în domenii relevante (Inginerie, Construcții, etc.);
  • Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, managementului de proiecte (prin muncă practică, stagii, proiecte academice etc.) și experiență în lucrul pe șantier - constituie avantaj;
  • Cunoștințe în utilizarea AutoCAD;
  • Cunoștințe în utilizare Revit - reprezintă un plus;
  • Cunoștințe medii/avansate de Microsoft Office, în special Excel;
  • Abilități excelente de comunicare, inclusiv capacitatea de a intercaționa clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți implicate;
  • Abilități puternice de colaborare și lucru în echipă pentru atingerea obiectivelor organizației;
  • Capacitatea de a asculta activ și înțelege nevoile și perspectivele celorlalți;
  • Abilități de negociere și rezolvare a conflictelor pentru a facilita interacțiuni pozitive și eficiente cu colegii și clienții;
  • Capacitatea de a gestiona multiple sarcini și de a stabili priorități eficient; 
  • Atitudine proactivă și abilitatea de a învăța rapid;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
  • Disponibilitate pentru deplasări în județele de acoperire. 

Descrierea jobului

  • Asistă Project Managerul și Departamentul Operațional în estimarea costurilor, planificarea, coordonarea și implementarea proiectelor atribuite;
  • Oferă suport tehnic în cadrul întâlnirilor comerciale organizate de departamentul de vânzări;
  • Realizează schițe tehnice conform cerințelor și specificațiilor clientului;
  • Elaborează și actualizează documentația proiectului (planul proiectului, documente interne, documente de livrare etc.);
  • Gestionează resursele și timpul în mod eficient pentru a asigura atingerea obiectivelor proiectului;
  • Menține o comunicare continuă cu clienții și echipele interne pentru a facilita colaborarea eficientă și soluționarea rapidă a problemelor;
  • Se asigură că termenele de livrare, calitatea și bugetul proiectului sunt respectate;
  • Monitorizează progresul proiectelor și raportează stadiul acestora către echipele relevante;
  • Învăță și utilizează instrumentele și procedurile interne ale companiei pentru gestionarea proiectelor;
  • Oferă asistență tehnică pe întreaga durată a contractului;
  • Se asigură că sunt respectate politicile și procedurile de Sănătate, Securitate și Mediu (HSE) pe parcursul implementării proiectelor;
  • Se ocupă cu achiziționarea și subcontractarea diverselor bunuri și servicii necesare implementării proiectelor;
  • Centralizează și monitorizează relațiile cu furnizorii și subcontractorii, termenele de livrare și predare, costurile aferente etc;
  • Centralizează și coordonează activitățile de mentenanță, intervenții și diverse solicitări ale clienților.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a dezvolta o carieră într-un sector dinamic și atractiv, într-o companie internațională;
  • Activități cu impact direct asupra afacerii, dezvoltând un spirit antreprenorial;
  • Oportunitatea de a învăța continuu și de a dobândi noi abilități;
  • Lucrul într-o echipă mică, dinamică și un mediu prietenos și colaborativ;
  • Pachet salarial competitiv, cu beneficii adiționale;
  • Evaluare pe baza performanței și bonusuri pentru realizări excepționale;
  • Mașină, telefon, laptop;
  • Tichete de masă de valoare maximă;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă.

Descrierea companiei

SC ALGECO SRL este parte a grupului Modulaire Group - lider european in domeniul constructiilor modulare. Algeco continua sa inoveze si sa propuna atat solutii de spatiu modular cat si personalizate pentru companii private si de stat .

www.algeco.ro

www.algeco.com