Candidatul ideal:
- Absolvent învățământ mediu sau superior - de preferință cu profil logistic, tehnic sau economic;
- Are experiență în domeniu de cel puțin 2 ani;
- Are cunoștințe bune despre modalități si calcul eficientizare costuri (legate de gestiune- calculații de cost vs. venit, randamente, eficiență, etc.);
- Are cunoștințe medii limba engleză;
- Are cunoștințe de Microsoft Office nivel avansat (in special Excel). Experiența în utilizarea programului NAVISION reprezintă un avantaj;
- Are spirit analitic;
- Are capacitatea de a lucra în echipă;
- Are o atitudine proactivă;
- Este o persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și negociere, orientată către rezultate și performanță; Are abilitatea de a lucra sub presiune și de a se adapta cu ușurința la orice situație;
- Este posesor permis categoria B.
Descrierea activităților principale:
- Coordonarea mișcărilor flotei - containere și echipamente;
- Coordonarea și planificarea activităților curente ale echipelor de tehnicieni, subcontractori și furnizori;
- Supervizarea activităților legate de întreținere, reparații și mișcare a flotei de containere;
- Planificarea, coordonarea și supervizarea operațiunilor logistice de transport/a echipelor mobile de tehnicieni;
- Colectarea datelor și coordonarea activităților privind starea flotei, a reparațiilor necesare și a modernizărilor mijloacelor fixe;
- Verificarea și controlarea modalității de depozitare a bunurilor companiei (depot management);
- Verificarea, ajustarea și actualizarea stării fizice a unităților cu starea înregistrată în sistemul electronic;
- Oferirea de suport în procesul de modernizare/îmbunătățire a flotei;
- Pregătirea diverselor rapoarte și analize solicitate;
- Cooperarea continuă cu toate departamentele companiei: vânzări, project management, etc.
- Relaționarea cu părtile implicate în procesul logistic – planificare și execuție – pe relația: companie furnizor client;
- Efectuarea de activități administrative generale;
- Realizarea de estimări de costuri logistice și de achiziții;
- Comandarea, notificarea, coordonarea lucrărilor de service și analiza costurilor;
- Gestionarea furnizorilor de servicii logistice și a subcontractorilor;
- Administrarea documentației de reparații și service;
- Implicarea în domeniul SSM-SU;
- Efectuarea deplasarilor la depozitele satelit (de exemplu în Iași) – deplasare lunară.